Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh podnikového finančního plánu
Hetmánková, Gabriela ; MBA, Michal Bobek, (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu finančního plánu vybrané společnosti. Popisuje postup vypracování jednotlivých analýz, které mu předchází, výpočtů nutných k jeho úspěšnému sestavení a zhodnocení jeho obou možných variant z hlediska finanční analýzy.
Hodnocení výkonnosti podniku
Hél, Petr ; Keík, Josef (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je svojí podstatou zaměřena na hodnocení výkonnosti podniku. Analyzovaný podnik, společnost SITA CZ, a.s. je předním poskytovatelem služeb v oblasti s nakládání s obyčejnými, ale i nebezpečnými odpady. Tato společnost je v diplomové práci analyzována ze dvou aspektů, a to postavení a výkonnost v rámci specifického oborového sektoru dle NACE rev.2 – 382 a srovnání výkonnosti s konkurenčními podniky s cílem identifikovat slabá místa a navrhnout řešení vedoucí ke zlepšení výkonnosti a postavení společnosti na trhu.
Posuzování synergických efektů u vybraného konsolidovaného subjektu
Babáčková, Markéta ; Kubovic, Pavel (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou posuzování synergických efektů u konsolidovaného subjektu. Na základě teoretických podkladů je vymezen konsolidační celek a jsou navrženy ukazatele vhodné pro analýzu dosažení synergického efektu. Synergické efekty jsou sledovány v porovnání konsolidačního celku a mateřské společnosti v několika zvolených oblastech. Dle analýzy navržených ukazatelů je zhodnoceno, zda konsolidační celek dosáhl synergického efektu.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Marketing-Product Strategy at Mediahost Company within The Home Market
Šiška, Jakub ; Fronko, Marcel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis is proposing marketing strategy for Mediahost company, which is small enterprise operating in web hosting business. Strategy is designed for Slovak market, home market of the company. Strategy is supported by appropriate analysis. In this case, seven Cs framework, also known as Compass model, has been used along with SWOT analysis. Strategy proposes comprehensive marketing strategy reflecting contemporary environment of hosting business.
Posuzování synergických efektů u vybraného konsolidovaného subjektu
Nováčková, Veronika ; Ing, Kubovic Pavel, (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posuzováním synergických efektů u konsolidačního celku. Dle teoretických východisek je u konkrétního konsolidačního subjektu zhodnocena ekonomická situace a je provedena analýza navržených ekonomických ukazatelů, které jsou vhodné pro posuzování synergického efektu. Synergický efekt je hodnocen v několika oblastech prostřednictvím srovnání konsolidačního celku a mateřské společnosti. Na základě zvolených ukazatelů je zhodnoceno, zda v případě konsolidačního celku došlo po akvizici k naplnění synergického efektu.
Klíč k úspěchu českých firem
Pavlíčková, Klára ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Bahbouh, Radvan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá čtyřmi vybranými českými firmami, které jsou vnímány jako úspěšné. Cílem této práce je zjistit proč a v čem byly vybrané firmy úspěšné a najít v jejich chování společné faktory, které přispěly k jejich podnikatelskému úspěchu. Díky následné komparaci by tato bakalářská mohla pomoci dalším firmám k jejich úspěchu. V teoretické části se tato práce zabývá podstatou úspěchu a různými definicemi úspěchu dle známých osobností. Dále popisuje měřitelné a subjektivní ukazatele, podle kterých je možné úspěch vytyčit. V praktické části jsou nejprve představeny vybrané firmy, je charakterizována její činnost a vývoj. Následně je provedena analýza těchto firem na základě objektivních i subjektivních ukazatelů úspěchu. Informace pro charakterizaci subjektivního úspěchu jsou čerpány především z osobních rozhovorů s představiteli vybraných firem, které byly vedeny pro tuto práci. Na závěr je provedeno srovnání vybraných firem a shrnutí rad, jak se stát úspěšným.
Analýza trhu PR agentur v ČR v letech 2013-2015
Jakubcová, Klára ; Loužek, Marek (vedoucí práce) ; Křítková, Soňa (oponent)
Práce analyzuje trh public relations v České republice mezi lety 2013 až 2015 na základě dostupných dat. Data pocházejí z oborového průzkumu pro Asociaci PR agentur a z účetních uzávěrek vybraných agentur. Hlavní hypotéza je, že tržní struktura na českém trhu PR agentur je monopolistická konkurence, protože je zde nehomogenní produkt, velké množství agentur, žádné vstupní bariéry a agentury nemají tržní moc. Hypotézu jsem testovala vypočtením koncentračního koeficientu a Herfindahl Hirschmanova indexu. Obě metody potvrdily hlavní hypotézu o monopolistické konkurenci na tomto trhu. Práce obsahuje také žebříček TOP 10 PR agentur na českém trhu dle obratů. Z něj vyplývá, že největší agenturou byla v roce 2013 Bison & Rose a v letech 2014 a 2015 AMI Communications. Na základě komparace změn v příjmech agentur sdružených v rámci APRA a cen za jejich služby mohu konstatovat, že mezi lety 2013 až 2015 došlo k 18% růstu příjmů agentur, což bylo způsobeno větším množstvím zakázek a nikoliv zvyšováním cen.
Posuzování synergických efektů u vybraného konsolidovaného subjektu
Nováčková, Veronika ; Ing, Kubovic Pavel, (oponent) ; Rajchlová, Jaroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posuzováním synergických efektů u konsolidačního celku. Dle teoretických východisek je u konkrétního konsolidačního subjektu zhodnocena ekonomická situace a je provedena analýza navržených ekonomických ukazatelů, které jsou vhodné pro posuzování synergického efektu. Synergický efekt je hodnocen v několika oblastech prostřednictvím srovnání konsolidačního celku a mateřské společnosti. Na základě zvolených ukazatelů je zhodnoceno, zda v případě konsolidačního celku došlo po akvizici k naplnění synergického efektu.
Návrh podnikového finančního plánu
Hetmánková, Gabriela ; MBA, Michal Bobek, (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením návrhu finančního plánu vybrané společnosti. Popisuje postup vypracování jednotlivých analýz, které mu předchází, výpočtů nutných k jeho úspěšnému sestavení a zhodnocení jeho obou možných variant z hlediska finanční analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.